Saturday, September 24, 2011

I miss cyberspace

Jag saknar cyberrymden trots att den kan vara skrämmande ibland. Hittade alldeles nyss ett par gamla bilder som jag för det första inte kan förstå finns att hitta på nätet och för det andra inte kan förstå att jag någon gång FRIVILLIGT har lagt upp.
Men vad spelar det egentligen för roll? I mitt älskade cyberspace kan man ösa ut sitt inre utan att någonsin behöva oroa sig för att någon ska läsa det. Det är det som kallas dålig besöksstatistik.
Nu är jag extremt trött och förvirrad och förvånad. Och till råga på allt har jag halsfluss och ögoninflammation. Det är en blödning i det ena ögat så mamma har börjat referera till mig som "Ett öga rött"..

















Leta inte efter det röda ögat, bilden är gammal.

xxx, Lilly

No comments:

Post a Comment