Wednesday, January 26, 2011

Why?

Heej,

idag har jag varit väldigt trött, nästan lite för trött. Bl.a. har jag:

  • sågat mig själv.
  • betygsatt mig själv.
  • varit med Hilda och skrattat åt hennes underbara skämt!
  • ätit snabbare än någonsin (jag hade bråttom).
  • träffat Stadsteaterns chef.
  • upptäckt att jag har ett manligt pannben.
  • letat fram ett underställ.
  • blivit misstänkt för snatteri...
  • dött (alldeles nyss), bara så där, på fläcken.
Imorgon ska jag på vintervandring i -7 grader. Usch. Sedan blir det öppet hus på Södra Latin. För ett par veckor sedan ville jag absolut inte gå där men nu vet jag inte längre. Det kanske inte är en så dum skola i alla fall. Jag får se vad jag tycker. Sedan efter det måste jag springa iväg till teatern. Jag ska träffa den nya teaterläraren för första gången och det känns nästan lite nervöst.

















Det kanske är lite konstigt att jag lägger ut den här bilden på min blogg men jag kan enkelt förklara varför. Spana in det manliga pannbenet. Jag har ärvt det från mammas sida. Morfar brukar säga att vi är neandertalare. Det känns ju bra.


Nattinatt <3

xxx, Lily

1 comment:

  1. svar: det var ganska kul men framförallt väldigt jobbigt! vi körde cirkelträning, du vet nog vad det är. nästa gång ska vi köra spinning.
    puss!

    ReplyDelete