Wednesday, February 2, 2011

I simply don't know

Heey,

jag vill egentligen sluta skriva sådär men det har blivit lite av ett tvång. Idag har jag hållit på med hantverk hela dagen i skolan. Det var galet. Först bygga hus, sedan kolonilott och till sist slöjd. På slöjden så ska jag göra en klänning i vinrött duschesse-tyg (silkigt tyg) och jag hoppas att jag ska kunna ha på mig den. Alltså inte som förra gången. Efter skolan åt jag mellis med Bella och sedan gick vi på öppet hus på Globala. Det verkade vara en bra skola men jag kände inte riktigt att den kallade på mig och det borde jag väl känna om jag ska spendera de kommande tre åren där. Eller? Jag kanske har för höga krav.

Nu har jag ätit en blodapelsin och det är dags att sova (läsa). Jag har äntligen kommit igång med Johanna Thydells "Ursäkta att man vill bli lite älskad" och jag är så stolt.

Ett par sista ord bara; apropå ingenting, jag har bytt teatergrupp.


Påsögat säger godnatt.

xxx, Lily

No comments:

Post a Comment