Thursday, December 16, 2010

I can't remember the bad times

Heey,

nu ska jag berätta om en underbar dag. Det började med sovmorgon, sedan hade vi lite pratstund eller vad man nu ska kalla det. Efter det såg vi på film och åt julgodis och bullar. När vi filmen var slut såg vi på tråkiga Youtube-klipp. Det var tråkigt men åtminstone inte jobbigt. Idrottslektionen och mentorstiden som skulle ha varit på eftermiddagen blev inställda så man kunde gå hem på en gång. Härlig dag, jag vet.


Jag är dessutom otroligt glad för att...

1. Om sex dagar ska jag ta ut min tandställning.
2. Om en vecka och en dag är det julafton.
3. Om en vecka och två dagar åker jag till Indien.






Imorgon ska jag kanske gå och se musikalen "We will rock you" och på lördag har min bror Raoul kalas. Han fyller åtta:D På söndag ska jag på Agnes pysselfest och sedan ska Carro sova hos mig. Allt går bra just nu! Är det möjligt?

Nu ska jag sluta vältra mig i min egen lycka.

PS. Läs min önskelista!

xxx, Lily

No comments:

Post a Comment