Saturday, December 18, 2010

Siblings are the best, the same goes for pianos

Heey,

jag är så himla sur just nu. För fem minuter sedan kunde jag ha fått ett piano men nej, så blev det inte.. Hatahatahatahata.

Raouls kalas var jättemysigt. Vi åt tacos och lekte "Tjuv och polis" precis som vi brukar göra. Joel var tyvärr sjuk men han blir ändå alltid torterad så det var nog lugnt för hans del. Mina äldre syskon, Jasmine och Philippe, hade båda med sig sina pojk-/flickvän, precis som de brukar. Jag kan bara säga en sak om dessa totala främlingar, de såg malplacerade ut. Efter maten såg jag på Robinson med min fina lillasyster Fredrika.












Raoul, födelsedagsbarnet som råkade blunda, och Karl.












Fina Fredrika:)

Nu ska jag gå och deppa lite till för att jag inte har ett piano. Vi ses;)

xxx, Lily

No comments:

Post a Comment