Sunday, December 5, 2010

Nothing special

Heey,

idag har jag simmat, sett den nya Harry Potter-filmen med Vera, drömt mig bort (som vanligt alltså) och pimped my nails. Helgen har i övrigt varit ganska seeeg. Filmen var jättebra, de blir bara mer och mer spännande som jag och Vera konstaterade när vi gick från bion. Jag satt och häll för ögonen minst tre gånger. Jag vet inte om det säger mest om mig eller filmen men den var läskig och otroligt underhållande i alla fall. Det var bara en sak jag hade velat ändra på; slutet som var så sämst!!!
Igår var jag med mamma i Mälarhöjden på dagen och sen var vi på middag. Det var väldigt gott. Först såg vi en film om Dalai Lama och jag lärde mig otroligt mycket om Tibets historia och kultur. Efter middagen såg vi en annan film; en riktig Bollywood med namnet King Ashoka. Av den lärde jag mig också saker men det var inte riktigt lika användbar kunskap..






















Nu ska jag göra i ordning morgondagens klädsel, inte för att det är något speciellt men om man förbereder slipper man stressa över det imorgon bitti.














Ni anar inte hur svårt det är att ta bild på sina naglar!

Sov gott, det ska jag göra.

xxx, Lily

No comments:

Post a Comment