Saturday, December 18, 2010

The person in the post is a professional, do not try this at home

Heey,

vaknade för ett tag sedan...i soffan! Det kanske inte betyder så mycket för er men det är stort. Jag har aldrig sovit hela natten i soffan. Trots att det var ganska coolt så måste jag avråda er från att göra samma misstag, dels för att:

- hur skön soffan än känns när man somnar så känns den betydligt mycket obehagligare när man vaknar...
- man alltid vaknar på fel sida när man sover i soffan.
- man kan råka tappa kroppskontrollen lite och riva sig på armen. Det gjorde ont!



Ser lite grossilicious ut, jag vet.












- sminket ser lite konstigt ut när man vaknar.
- man missar slutet av filmen när man somnar i soffan, alltid.

Idag ska jag som sagt på min brors födelsedagskalas. Jag har fortfarande ingen aning om vad jag vill köpa men det löser sig väl. Hoppas, hoppas, hoppas att vi ska äta tacos!


Igår så hade vi vår sista spanskalektion. Vi såg filmen "Sin Nombre", spanska för 'utan namn'. Den var väldigt bra men så hemsk att man dog, i alla fall nästan. Hursomhelst, så hade 8:orna i gruppen köpt godis och de bjöd oss. Så himla snälla;)

xxx, Lily

No comments:

Post a Comment