Wednesday, February 23, 2011

63 days

Vår lägenhet har blivit hem för jättekonstiga drömmar, pensionsplaneringen och hemska ordvitsar/skämt/jag vet inte vad.
- Ska du osa? (= Ska du titta på OC?)
Ibland kan du vara tyst, kära förälder..

Inatt drömde jag om gigantisk fiskmås som blev en såg. Den var otroligt läskig och var nära att äta upp mig och mamma. Hmm. Undra vad det kan betyda.

Idag gjorde jag en kalender som visar alla dagar kvar till skolavslutningen. Idag är det 63 skoldagar kvar till skolavslutningen. Såhär fin blev den (inte så bra foto men jag hoppas att antalet skoldagar kvar distraherar lite):
















THE FINAL COUNTDOWN! Pappret ska egentligen vara åt andra hållet..

Idag på teatern - vi hade rörelse - satte vi upp en liten balettföreställning med intressanta inslag. Den var fantastisk (hehe).

xxx, Lily

No comments:

Post a Comment