Wednesday, August 18, 2010

Cozy

Heey!

Snart ska jag äta middag och kolla på Miss Marple. Inga läxor dessutom! Jag är såå glad. Sedan ska jag lägga fram kläder inför morgondagen. Ett bra tips! Det ska bli min nya grej eftersom att jag har väldigt svårt att välja outfit på morgonen. Det brukar sluta med att jag kommer lite försent till skolan och ändå har på mig kläder jag inte gillar.
Jag läser nästan alltid innan jag går och lägger mig, just nu läser jag The Last Song av Nicholas Sparks. Jag har inte riktigt kommit in i boken än men när jag gör det tror jag att jag kommer gilla den. När jag har läst ut boken vill jag gärna se filmen (där Miley Cyrus spelar huvudrollen). Hon träffade sin nuvarande pojkvän Liam Hemsworth under inspelningen av filmen. Så vill jag också ha det.



xxx, Lily

No comments:

Post a Comment