Sunday, August 22, 2010

Sunny Sunday

Heey!

Veckan har varit ganska lugn. Jag har fått läsårets första läxa, i franska. Usch. I fredags hade jag min första lektion med den nya spanskaläraren, hon var så braa! Det är svårt att förklara så allt jag kan säga är att hon är bäst! Nu är jag hemma hos Vera, vi slappar lite. Vi ska se färdigt Valentine's Day som vi såg först på planet till USA (men då fattade man inget p.g.a. dålig ljudkvalitet..) och som vi sedan påbörjade i tisdags. Sedan får vi se vad vi gör.

Dagens outfit:
- Tröja, från en affär på Los Angeles första gata. Mexican.
- Shorts, Marshalls.
- Strumpbyxor, Primark. Hahah, onödigt att skriva..





Spana in fulaste posen någonsin. Lär mig, snälla.








Det var nog allt. Nu ska jag dricka pepparmintste, godaste.


xxx, Lily

No comments:

Post a Comment