Tuesday, August 31, 2010

Tuesday afternoon

Heey!

Idag ska jag äntligen ta tag i min träning, jag ska nämligen gå och simma. Jag älskar att bada (och träningsdagbokens tomma sida gör sig påmind 24/7..). Jag tycker faktiskt om att röra på mig även fast det kanske inte verkar så. Jag älskar att dansa och till alla som hatar dans säger jag bara: tönt. För det är fakiskt töntigt att hata dans. Dans är underbart och jag tror faktiskt att alla människor har en sida som håller med mig. Hur ofta den sidan visar sig kan ju såklart variera.

Imorgon ska jag baka med Carro och Hanna och sedan ska jag stå i caféet och sälja fika också. Det kommer att bli kul, jag älskar att baka och dessutom är ju Carro och Hannapanna underbarast! Anledningen till attt vi ska sälja fika på föräldramötet är att vi samlar pengar till en klassresa, yees, vi är precis som tusen andra klasser.

Ska dra till simhallen strax så här kommer lite bilder:


- Linne, American Eagle Outfitters
- Jeans, JC
- Örhängen, Ur och Penn
- Skor, Charlotte Russe
- Naglar, Depend

Måste gå nu.

xxx, Lily

No comments:

Post a Comment