Monday, August 30, 2010

Great weekend

Heey!

Eftersom att jag inte har skrivit på ett tag så tänkte jag berätta lite. I fredags var jag på Palatsets ett-år-kvar-festival och gjorde en massa roliga saker, bl.a. så klädde jag ut mig till djävulen, gick på casting och pratade med kändisar. Det var riktigt roligt! Sedan tog vi en sväng förbi Grönan och hann se slutet av Veronica Maggios konsert. Hon var bra men jag är inte precis något stort fan.
Som ett perfekt avslut på kvällen sov Carro över hos mig och vi såg "Starstruck", en underbar, rätt så ny Disney-produktion som jag kan rekommendera till alla som älskar romantiska chick flicks (Carro och jag alltså).
igår var jag bjuden till tre fester (I have a busy social calendar, I know;) men jag var tvungen att tacka nej till det tredje... Det slutade med att jag bara gick på ett kalas, nämligen Morgans (Morgan är Veras lillebror, min också brukar jag säga), eftersom att det blev så sent och för att jag ville sova hos Vera. Kalaset var jättekul, vi åt lasagne och jag fick vara med och fiska upp en godispåse för det fanns fiskdamm! Jag älskar att fortfarande vara barn, det äger verkligen.
Hur som helst, imorse gick vi till badet men upptäckte att de hade tömt poolen.. Så vi gick hem och såg "Titanic" istället. Nu ska jag snart spela Morgans nya fiskspel;) Först outfitbilder bara:



- Klänning, Papaya.
- Tights, H&M.





Det var det.

xxx, Lily

No comments:

Post a Comment