Tuesday, August 31, 2010

Good night, sleep tight, sweet dreeeeams

Heey!

Tillbaka efter simningen och det känns riktigt bra att ha gjort något. När jag var  på badhuset passade jag på att fråga om det fanns någon träning för oss som inte fyllt sexton så nu planerar jag att börja i en träningsklubb för dem mellan 13 och 17.
Orsaken till varför jag frågade var att jag gick upp på vågen i omklädningsrummet och jag lät vågen göra något man inte ska låta den göra, nämligen överraska mig. Och som ni säkert förstår var det ingen rolig överraskning.. Men det spelar ingen roll att det var orsaken, det ledde mig till något bra, så vem bryr sig?
Nu sitter jag och dricker vaniljte, ska snart gå och lägga mig och läsa "The tenth circle". Har blivit dålig på att läsa varje kväll. Skärpning!

Jag har något jag verkligen vill berätta mer om men allt jag kan säga är att jag ska rösta i valet!

Sweet dreams

xxx, Lily


No comments:

Post a Comment