Wednesday, August 18, 2010

First day of school

Heey!
Det här inlägget skulle jag vilja tillägna min kära vän C, även känd som Carro. Hon var jättesnäll och lät mig låna hennes iPod idag och jag glömde ge tillbaka den innan jag gick hem och det är inte första gången det händer! Jag är en sådan klant och Carro är en sådan bra vän! Älskar dig, C<3


Det här hade jag på mig idag:


- Linne, Marshalls
- Leggings, H&M
- Skor, Love Culture

Efter skolan var jag med Carro, Tova, Agnes och Alice. Vi satt på Tully's en stund, sedan kollade vi på hot lingerie på H&M. Jag hittade inget... Efter det åt vi lunch och sedan kollade vi på Monki. Jag har presentkort där men jag brukar inte hitta någonting. Nu var det lite rea så jag köpte håruppsättnings..grejen ovan;)

Det var min dag, nu är jag jättetrött. Jag måste ladda inför LD-dagen imorgon!

xxx, Lily

No comments:

Post a Comment