Monday, August 30, 2010

Not much

Heey! 

Jag är jättetrött och klockan är ändå bara halv elva (okej, det lät mycket tidigare i mitt huvud). Jag känner mig som värsta slappisen, jag har inte gjort någonting idag.. Ingen träning, inga läxor. Suck. Imorgon har jag kör men jag funderar på att sluta. Vi får se. Jag måste träna så att jag får något att skriva i träningsdagboken i alla fall, den saken är säker. Visst låter jag motiverad? Nej, jag skojar men konstigt nog så känner jag mig ganska motiverad. Jag tänker springa, göra yoga, promenera, dansa och simma (jag har 10-gångers simkort, kostar bara 170 kr typ, ett bra tips!). Får se vad man hinner med imorgon..
Slutligen, en bild på mig från USA:


 

Gosh, jag saknar USA så otroligt mycket. Ni anar inte.
Det var allt för idag.

xxx, Lily 

No comments:

Post a Comment