Monday, September 6, 2010

Londoner?

Heey!

Här sitter jag och gör ingenting, det har blivit lite av en vana. Det är inte så att jag inte har något att göra, tvärtom, jag bara älskar att göra (i princip) ingenting. Så det jag egentligen behöver göra är läxor men istället sitter jag och skickar onödiga, lite viktiga, mail och skämtar på Facebook.

Idag fick jag äntligen bekräftelsen från träningsklubben, jag ska börja i någon slags träningsgrupp på Forsgrénska om jag inte redan skrivit det. När jag hade skickat in förfrågan så tog jag för givet att jag skulle få plats i gruppen men när jag inte fick något brev blev jag lite orolig..

Jag tror att jag har bestämt mig för att fortsätta på kören, det kommer att bli ganska mycket men å andra sidan vill jag verkligen öva upp min sångröst och dessutom är det roligt.
Nu har min kära pappa äntligen mejlat bilderna från London till mig, jag kan ärligt säga att jag ser hemsk ut på nästan alla så jag lägger upp de minst hemska:
Jag och brorsan i Brighton



















Ja, det var det.

xxx, Lily

No comments:

Post a Comment