Thursday, October 7, 2010

Cheerleading!

Heey!

Idag har jag haft två timmar matte, två timmar elevens val och två timmar idrott. Låter tråkigt? Det var faktiskt ganska kul. Alice made my day today, hon lät mig låna hennes hörlurar och nu kan jag äntligen koncentrera mig på lektionen (när jag skriver alltså), jag har inte kunnat göra det tidigare. Ett tips till alla med koncentrationssvårigheter:D

Min outfit idag var lite inspirerad av 80-talet. Sedan ett tag tillbaka nu har jag tänkt att jag skulle kunna starta en slags klubb som går ut på att alla medlemmar klär sig efter ett tema en gång i veckan. Det skulle vara både roligt och så kan man testa olika stilar utan att alla får chock, hehe. Så om det är någon som vill vara med, säg till.

Gosh, jag bestämde just att jag ska börja på cheerleading med min nya kompis Hanna nästa termin. Det ska bli så kul! Jag har typ andnöd. Okej, får skriva mer en annan gång<3

xxx, Lily

No comments:

Post a Comment