Monday, October 11, 2010

Whenever there's a Monday, I forget about it and I start being awesome instead. Mmm-hmm.

Heey!

Idag har jag
- och mina kära vänner gett ut vår första tidning.
- ätit Keso, äntligen!
- varit på ungdomsmottagningen med klassen.
- plockat på mig gratis kondomer.
- lämnat kondomerna i Carros väska för att jag tyckte att de var pinsamma..
- fikat med Hildish och Aggysh, Vanja räknas inte, den mobbaren.. mohahah
- köpt badkläder till simningen på onsdag
- inte förberett mig inför idrottsdagen imorgon, borde man ha gjort det..?

Tänkte visa mina nya badkläder men vänta er inget särskilt, jag köpte dem bara för att mina andra bikinis åker av när jag simmar.. Så, ett alternativ till den obekväma, högt skurna baddräkten som är minst lika bra:

- Sport-BH (som jag tänker använda som bikiniöverdel), Åhléns 199 kr.









- Bikiniunderdel, Åhléns 249 kr.









Snygg man kommer att vara, eller inte.. Jaja, jag vill bara känna mig bekväm när jag simmar så det får duga.

På musiken har vi bildat ett band och nu gäller det bara att hitta en låt som vi vill spela. Jag tyckte att jag hittade några (jättebra!!) förslag så röstningsdags de närmaste dagarna. Här är några låtar som vi i bandet har att välja mellan:





Som tur är, hihi, gick det inte att bädda in de andra filmerna. Som ni kanske förstår var det här mina förslag.

Nu måste jag gå och lägga mig, det är dags att vila upp sig inför idrottsdagen;)

xxx, Lily

No comments:

Post a Comment