Sunday, October 31, 2010

No one will surprise me unless you do

Heey!

(Hej, allesammans)
Igår var jag med Hanna och jag fick en makeover:D Idag ska jag träffa Vera och vi kanske ska kolla på Desperate Housewives, sjunde säsongen.
Till alla som älskar DH; det här är sista säsongen, avtalet räcker åtminstone inte längre än sju säsonger. Jag kommer gråta när jag ser det sista avsnittet för livet är helt enkelt inte lika bra när man inte har nya Desperate Housewives-avsnitt att se fram emot. Det kanske låter töntigt men det är så det känns helt enkelt. Jag hann i alla fall besöka Wisteria Lane innan...det är för jobbigt att skriva om.

In my heart forever<3












Igår hände något väldigt hemskt, min farfar (min låtsaspappas pappa) åkte in på sjukhuset så nu är jag orolig. Fast det är ganska svårt att förstå.

xxx, Lily

No comments:

Post a Comment