Thursday, October 28, 2010

Whatever

Heey!

Idag när jag kom hem åkte jag i hissen tillsammans med ett okänt föremål gjort av metall. Jag fick för mig och var helt säker på att det var en bomb. När hissen äntligen kom till sjätte våningen tryckte jag på B-knappen så att hissen skulle vara så långt som möjligt ifall "bomben" skulle explodera. Ni som har varit hemma hos mig vet att det finns ett dagis på bottenvåningen.. Nu vet jag hur jag kommer att fungera i en krissituation.

Här är lite outfitbilder, inte för att det är något speciellt.


 

- Tröja från H&M.
- Kjol från Gina Tricot.

Jag har en känsla som säger mig att jag har jättemycket att göra men jag kan inte komma på så mycket. Konstigt nog känner jag mig inte alls lugn inför höstlovet. Jag borde vara det med tanke på att det är en dag kvar av skolan innan lovet men jag har helt fullt upp på lovet, precis som vanligt alltså;)
Allt det här ska jag göra/försöka hinna med:
  • Träffa Julia och Amanda
  • Träffa Vera
  • Träffa Clara
  • Träffa Hanna (hehe, om du ser det här så ska du veta att jag tänkte att vi kunde ses;)
  • Träffa några från min förra klass
  • Gå på sleepover/fest hos M.
Ja, det var nog det. Vill förstås hinna ta det lite lugnt också. och städa...mitt rum är så jävla stökigt just nu;(

Ska till teatern nu

Puss <3

xxx, Lily

1 comment:

  1. haha har också sett den ökända lådan... tack för att du skickade hissen till B-våningen bara 2 våningar från mig..... puss Julia <3

    ReplyDelete