Saturday, October 30, 2010

I can tell there's something going on, hours seem to disappear

Heey!

God morgon. Jag vaknade jättetidigt idag fast jag helst hade sovit ut. Jaja, så kan det vara. Igår var en underbar dag. Först åt vi kladdkaka och firade min mentor som fyllde år för typ en månad sedan, hehe. Sedan hade vi matte men det var inte så jobbigt alls. Efter det hade jag franska och man behöver nästan inte tänka under de lektionerna. Vi gick igenom ma/mon/mes, eh, var inte det för tre år sedan vi lärde oss det? Hur som helst, vi såg färdigt Pans Labyrint på spanskan och sedan fick vi gå! OMG, säger jag bara.

Sedan var jag med Bella, vi hade det jättetrevligt. Pratade om familjer och annat och sedan tittade vi i skolkatalogen som har kommit! Vår klass är verkligen bäst, vi ser så himla glada ut:D




















Nyvaken;)

Idag ska jag träffa Hanna, vi kanske ska gå på bio men vet inte vilken film vi vill se. Förhoppningsvis kan jag få en makeover à la Hanna :P

xxx, Lily

2 comments: