Tuesday, October 12, 2010

Happy Movement

Heey!

Idag har jag haft friidrottsdag och det var faktiskt roligt, jag vet.. Det var flera resultat som jag inte blev nöjd med men vem bryr sig? Det var kul i alla fall. Bl.a. därför att:

- det inte stod någon diskriminerande dumming vid kulstötningen.
- Johanna måste ha lagt något i kladdkakan hon bjöd på. Man blev lite...hyper.
- jag och Vanja gick baklänges ganska fort.
- jag förbättrade mitt längdshoppsresultat när jag hoppade ett inte-helt-engagerat-hopp.
- det gick väldigt bra för mig (för att vara jag) på 60 meter.
- Carro var fett rolig;)
och slutligen:
- jag jämförde mig inte så mycket med andra som jag brukar göra.

Kanske har man gått och blivit gammal, var det inte förra året som jag satt och deppade på en bänk för att jag var för långsam för att vara med i stafettlaget? Och var nära tårar efter längdhoppet?

Sammanfattningsvis, ännu en underbar dag med 9LD!
Nu ska jag bara lägga upp en outfitbild och sedan ska jag se på TV. Med gott samvete den här gången;)
















Om det inte är helt klart så är den andra "posen" meningen att se ut som man gör när man stöter kula. Jag är medveten om att min fantasi inte har några gränser.

Imorgon är det halv studiedag, igen, och jag ska kolla på "Buffy - the Vampire Slayer" med Vannis och Tovvs. Sedan är det dags för simning, eeh.

Pusspuss

xxx, Lily

No comments:

Post a Comment