Thursday, October 21, 2010

Nervous Thursday

Heey!

Jag är mitt uppe i en upptagen period av mitt liv så det har blivit lite dåligt med bloggandet. I veckan har jag i alla fall:
  • hållt i en invigning för 7LD tillsammans med min klass.
  • haft LD-dag, tyvärr var det inte lika roligt som det brukar vara. Kanske för att lärarna tog en gammal uppgift..
  • haft otroligt roligt på teatern.
  • skrattat, sådär så att magen gör ont.
Japp, snart ska jag skypa med Borat, aka Miranda. Jag blir nästan lite rädd. Mirre har skrivit att hon heter Borat, att hon kommer från Kazakstan, att hon är född 1955.. Fast bilden är på henne och hennes skype-namn är miranda.ahlsen så det är nog hon.

I morgon ska jag kanske fredagsfika eller vara hemma med Mamma. Jag vet, det klingar inte precis positivt men mamma ska åka bort i helgen och vara borta nästa vecka och dessutom, jag älskar min Mamma<3 På lördag ska jag på maskerad/fest med temat prinsessor och jag har inga idéer alls! På söndag ska jag på Veras födelsedags - jag tar mig friheten att säga - kalas. Just det ja, jag ska gå på en teaterworkshop på lördag också. Busy busy.

Måste gå nu.

xxx, Lily

1 comment:

  1. Det var väl inte teatern idag du menade? Var inte den anställd?
    /Hanna

    ReplyDelete