Monday, November 1, 2010

Shopping

Heey!


Idag har jag varit med Vera. Vi var i Nacka Forum (som jag nu hatar lite smått). Vi shoppade loss och åt på Tacobar. Först köpte jag en BH på H&M och sedan var vi på Gina och jag glömde såklart min H&M-påse där.. Det är inte första gången det händer mig, skillnaden från de andra gångerna var att idag, när jag kom tillbaka, så var påsen borta. Efter att ha stått inne på Gina i typ en kvart och bara stirrat rätt ut och varit såhär nära *handgest* att rycka en tjejs H&M-påse ut handen på henne och rycka ut innehållet så ger jag mitt mobilnummer till dem. När vi sitter på bussen hem från f***ing Nacka Forum så ringer dom :D Jag blev såå glad! Hur som helst, det här köpte jag:

- Gina Tricot, 199 kr.





















- GinaTricot, 99 kr




















 
 - H&M, 129 kr


















xxx, Lily

No comments:

Post a Comment