Friday, November 26, 2010

And I am a material girl.. (I think)

Heey!

Idag har jag varit sjuk; en blandning av förkylning och tandvärk. Det var väldigt skönt att få sova ut imorse. När jag vaknade kunde jag konstatera att franskalektionen precis skulle börja;) Imorgon ska jag med mis padres på Gymnasiemässan, jag vet inte riktigt om det kommer ge mig någon ny bild av vad jag vill men det kommer nog att vara bra.

Okej, jag kan inte hålla mig längre! Jag ska få en ny mobil:D Det kommer att vara svårt att skiljas från min nuvarande mobil men jag kan väl klara mig. Det blir en Sony Ericsson Vivaz. Satt i flera timmar och valde ut den och nu är jag otroligt glad. Jag vet inte om jag kommer att få den i julklapp eller tidigare, det spelar ingen roll. Dessutom ska jag få Kompis Surf-abonnemang så det kommer bli... ja, goodie:D Bild? Of course:


Så himla stolt, haha.
Inte för att jag tror att någon läser min blogg längre men snälla om någon i min klass läser det här, kan vi ha en typ temavecka i skolan eller åtminstone temadag. Inte med lektionerna och så utan med klädseln kanske. Dagarna bli roligare då, tror jag i alla fall:D

That's it.

xxx, Lily

No comments:

Post a Comment