Saturday, November 27, 2010

Glee-me

Heey!

Idag har jag varit på Gymnasiemässan med mamma och Ulf. Jag träffade en massa som jag känner men roligast var det nog att träffa Claudia, det var så länge sedan vi sågs. Jag är rädd att jag kommer behöva höja mig i flera ämnen om jag vill kunna komma in på de skolorna jag vill så det känns lite jobbigt men jag är ändå glad.
Efter Älvsjö drog vi till IKEA, Kungens Kurva. Jag köpte inget särskilt men det är alltid underhållande att vara där. När vi kom fram till lagret var jag dock helt enormt trött och gick omkring och hängde på kundvagnen, hehe.
Nu sitter jag och kollar på Stockholm International Horse Show och äter engelsk lakritskonfekt (All Sorts) som btw är helt otroligt äckligt. Härligt liv man har.. Konstigt nog är humöret nästan på topp i alla fall.


















xxx, Lily

2 comments:

  1. Sv: Jaa vi måste se den!
    Den här veckan kan jag både måndag och tisdag men resten kan jag inte, och så kan jag nästa helg ;)

    pussssss

    ReplyDelete
  2. Hej Lily!
    Tack så mycket för din fina kommentar till min blogg! Din blogg är ocmkså jättefin! :)
    Jag har hört av många att det ska vara jättefint i L.A, så det ska bli så kul att få se det själv, med egna ögon.
    Jag ska plugga till skådespelerska vid New York Film Academy, som har sin undervisning på Universal Studios, så det ska bli riktigt spännande! Och jo, det är ganska dyrt - 25 000 dollar. Men jag har både fått stipendium från skolan på 7000 dollar, och så får jag även stöd från CSN, så det ska nog gå bra :)
    Ha det så bra, och kika gärna in lite då och då! :)

    ReplyDelete