Monday, November 29, 2010

Born to dance

Heey,

jag tänkte skriva att jag precis kom hem men det är inte direkt sant.. ;) Jag är så himla danssugen just nu, helt galet. Ni kanske har märkt att jag brukar dansa när jag sitter ner i klassrummet, hehe. Jag tänkte ta en outfitbild men jag måste vänta tills mamma kommer hem för det är verkligen helt omöjligt att ta en sån bild på sig själv..

Jag tänkte skriva en liten lista över vilka bloggar jag läser (ganska) regelbundet:

- 9LDs blogg. Den är så bra att man dör.
- Carros blogg
- Mirres blogg 
- Veras blogg
- Vanjas blogg
- Hildas blogg
- Hannas blogg

Jag har fler men de skriver ganska sällan (men när de skriver är det jättebra!) och dessutom orkar jag inte länka fler.. :O

Eftersom att jag inte har någon bild från idag så tar jag en jättegammal istället. Såhär brukade jag se ut:


















Ja, hoppas att man har förändrats lite i alla fall.

xxx, Lily

No comments:

Post a Comment