Tuesday, November 9, 2010

- Snow? - No... OH NOOO! - I know.

Heey!

FYI, jag är medveten om den udda rubriken..

Jag fryser, jättemycket. Och det har inte gått bort, jag har frusit sedan jag kom hem, för flera timmar sedan. Nu har jag (som vanligt) jättemycket att göra p.g.a. att jag (som vanligt) gjort annat istället för det jag skulle ha gjort. Mamma är lite irriterad tror jag.

Jag frös så mycket att jag var tvungen att gå och lägga mig i min säng under täcket och nu vill jag bara sova. Det är november, vintern har nästan inte ens börjat och ändå ligger man här och hackar tänder. Klockan är halv elva på förmiddagen i LA och där är det 18 grader. Varför bo här när man kan bo där? Eller bo i t.ex. New York där det är ganska kallt (inte som här) men ändå en jättebra stad eftersom att det är i USA. Mitt svar lyder; "Jag föddes här, mina föräldrar vill inte flytta och jag får inte flytta till en annan kontinent utan deras tillstånd".


















Lite sömnig som ni kan se;)

Förresten, Carro, kära Carro, krya på dig! Vi saknar dig redan<3

xxx, Lily

2 comments:

  1. Hahah gulle, men jag tvivlar på att ni saknar mig faktiskt.. Jag gör inte direkt så stor skillnad hhaha. Men vi ses på torsdag, pusss! <3

    ReplyDelete
  2. Jooo det gör du. Vi saknade dig otroligt mycket, så glada att du är tillbaka! <3

    Love you, C

    ReplyDelete