Thursday, September 23, 2010

Dry like the desert

Heey!

Idag har jag:
  • haft TRÄNINGSVERK!!! Jag vet att jag tjatar.
  • varit ledsen, förbannad, besviken, avundsjuk och lyckligare än någonsin.
  • (lekt) Maffia.
  • skrivit ett flumbrev från en självmordsbenägen soldat till hans syster.
  • ätit kakor!
  • smulat kaksmulor innanför tröjan..
  • läst Hildas, Hannas och Vanjas lista över fina saker. Allt var fint fast jag är inte lika kär i Alexander Skarsgård som de är förstås..;)
  • och mina kinder hettats upp av Kulturskolans lokaler, varför är det så otroligt varmt?
  • hittat mina mjukisbyxor som jag hade glömt bort längst inne i garderoben.
  • insett att jag borde rensa garderoben..
  • skrattat.
  • pratat om Twilight med två Twilight-fan, det var kul.
  • längtat efter USA efter att ha sett att det var 27 grader i Thousand Oaks. Aaah!
  • tänkt på min kära vän Clara, eller Clarrizzh eller Bajsko.
  • sett Vem vet mest? och irriterat mig lika mycket som vanligt på Rickard Olsson. Jag vet, jag har inget liv.
  • upptäckt att jag kan 4:ans och 6:ans TV-tablåer för eftermiddagen i princip utantill.
  • nästan lärt  mig att räkna till tio på finska med hjälp av mina finsktalande, imponerande vänner Hilda och Olga.
  • köpt Mineral Foundation Powder (ooh)..igen.
  • haft problem med att gå in på Facebook. Jag som trodde att jag inte var beroende och när det inte funkade fick jag typ nervsammanbrott. Livet är hårt.
  • blivit trött på att säga ordet Sverigedemokrat(erna). De förtjänar inte min uppmärksamhet, inte mitt hat heller men det får de i alla fall.
  • gjort grimaser.
Det var nog allt. Här skulle jag ha haft en fin bild på mig men det finns tyvärr inga fina bilder på mig så jag får helt enkelt nöja mig med att jag aldrig kommer hitta en. Little pimpleface over here och kameran over there ska inte hamna i närheten av varandra. Då dör jag. Så, bättre än såhär blir inte en bild av mig med min datorkamera i mörkret.
















På tal om ingenting, imorgon kommer min moster och hennes man och hälsar på. De ska bo här i helgen. Det ska bli kul men det hade varit mycket roligare om mina kusiner följde med.. Tråkisar.

Puss och kram

xxx, Lily

No comments:

Post a Comment