Tuesday, September 14, 2010

Spexilicious

Heey!

Igår hade vi spex så därför ska det har inlägget handla om bara det. Spexxx!

Jag har alltid sett fram emot den dagen då jag skulle stå där i någon annorlunda klädsel precis som alla andra nior jag sett i skolkatalogen. När jag började i Södemalmsskolan och fick reda på att man inte tar spexfoto där blev jag sur, eller åtminstone besviken. Och nu när det var dags för skolfoto mejlade jag rektorn om att ha spex och det är något jag är väldigt stolt över.
Så, igår skulle min kära klass ta vårt efterlängtade spexfoto och trots att det var väldigt kul var det över på fem minuter. Vi hade temat TV-serier/Filmer. Jag var Brooke från One Tree Hill. Lite bilder:

Såhär såg vi ut (ungefär). När jag kom hem tvingade jag mamma att ta bilder på mig, jag älskade verkligen att vara cheerleader. I'm gonna have to be buried in it.
FYI, det är omöjligt att se normal ut när man hoppar:
Ja, jag vet.. Men om någon ser det där ansiktet kommer jag att dö, på riktigt.

- Tröja, H&M.
- Ravens-text, fixade jag i Word Art som btw är feeettt bra.
- Kjol, Beyond Retro fast det står Made in USA på lappen (makes me happy or what?)
- Pompoms, Butterick's.

That's all.

xxx, Lily

2 comments:

  1. Looking nice sweety! ^^
    See ya tomorrow!!! :DD

    ReplyDelete
  2. Vad roligt att få klä ut sig till cheerleader!

    ReplyDelete