Wednesday, September 29, 2010

Primitivitize(d)

Heey!

Idag har jag dansat (halvt på skoj, halvt inte), tränat, badat, promenerat och varit på teatern så jag är väldigt stolt! Dessutom har jag ätit en rysk gryta som verkade jätteäcklig men som fakiskt var riktigt god. Det var min dag i stort sett, hehe. Inget plugg idag heller. Oopsie. Träningen var jättekul, vi gjorde lite armhävningar och sånt men vi spelade även innebandy! Så roligt! :D
Imorgon har vi halvdag men det gör inte så stor skillnad eftersom att jag ska till tandläkaren kl. 14. F** att jag är tvungen att komma dit på årets enda halvdag..
I helgen ska jag vara med Vera och jobba på Palatsets musikfestival. Jag ska jobba som konsertvakt, det ska bli kul, uhm, I think.
Förlåt för bristen på bilder på sista tiden, det har blivit lite, ja..
Förresten, vet någon hur man fixar header till blogspot? Jag fattar verkligen inte.
















Tyvärr, det finns inga fina bilder på mig. Såhär ser man ut helt enkelt. U-S-C-H.

xxx, Lily

2 comments:

  1. om du söker på "header blogspot" på google så är min den första som kommer upp.

    ReplyDelete
  2. Hej,
    Haft en bra dag?

    Kommentera gärna mitt inlägg om modet! ;)

    xo xo Vexxi<3

    ReplyDelete