Monday, September 6, 2010

I want to be a shopaholic

Heey!

Jag sitter och dricker te i soffan med mina föräldrar, de har såå dålig humor. Typ: "Ge mig fjääääken!" på någon konstig dialekt. Suck. FYI, fjäken betyder fjärrkontrollen. Jag har fortfarande inte gjort någonting men det känns lite bättre. Carro har skrivit på sin blogg, jag har deltagit i en tävling och dessutom har jag tänkt lite över det här med läxor och det är dags att slarva. Tänk vilken liten del av mitt liv som läxor egentligen är, det känns bara mycket just nu.
Jag vill SHOPPA!!! Jag börjar nästan gråta, jag vill shoppa nu. Helst av allt vill jag spendera dagarna på Victoria's Secret, Forever 21, Macy's, Papaya.. Jag saknar er, eller jag kan inte sakna Forever 21 eftersom att jag inte var där men jag önskar att jag var där. Så fina saker. Det är svårt att veta vilka kläder jag tycker om här hemma men när jag var i USA så visste jag vad jag ville ha. Och det fanns där.
Måste gå och lägga mig nu.

xxx, Lily

No comments:

Post a Comment