Wednesday, September 8, 2010

My day was AWESOME

Heey!

Idag känner jag mig nöjd, jag vet inte riktigt varför, det är bara en känsla. Jag har i och för sig fått reda på en sak som verkligen var motsatsen till en glad nyhet men det goda och glada har vunnit över det ledsna.
Bland annat har jag och Hilda haft en engelskalektion för klassen och trots att vi inte hann med allt så var det riktigt kul. Nu vet jag hur det känns att vara lärare, och hur det känns att behöva betygsätta eleverna. That's right, jag ska betygsätta mina klasskompisar. Betyget kommer förstås inte påverka deras slutbetyg men det är ändå ganska mycket press på en.
Ikväll ska jag göra yoga har jag bestämt;) Nu, dagens outfit:
- Skjorta, Monki.
- Tröja, H&M.
- Jeans, Primark.
- Halsband, Guldfynd/Ur och penn

I helgen ska jag börja på KAP teater, kanske träffa Christer Fuglesang men viktigast av allt; jag ska SHOPPA! Ah, livet är härligt.
 Ni måste se den här (och om ni redan gjort det, se den igen!):




Love you all

xxx, Lily

No comments:

Post a Comment