Monday, September 27, 2010

TV-licious

Heey!

På tal om mitt TV-beroende tänkte jag berätta om vad jag brukar kolla på. Som alla redan vet har vi bara 1:an, 2:an, 4:an och 6:an och ändå tittar jag jättemycket på TV. Lyckat.

Måndag
21:00 The Good Wife (4:an)




















Tisdag
21:00 House (4:an)















Fredag
Nu på fredag kl. 21:30 börjar Modern Family igen, inte den roligaste serien av alla men den är ganska rolig.

Övrigt
När jag är hemma på eftermiddagen brukar jag kolla på:
16:00 That '70s show (vardagar på 4:an)
18:30 How I met your mother (vardagar på 6:an)



Helgen
På helgen är det filmdags! Om jag är heeelt uttråkad kollar jag på DH eller Gossip Girl som alltid muntrar upp men oftast har man annat att göra då.


Jag vet att den här bilden är lite...men jag älskar den;)


So, that's it.

xxx, Lily

No comments:

Post a Comment