Wednesday, September 22, 2010

Just a Wednesday

Heey!

Tränade idag och det var aaaasjobbigt. Vi hade cirkelträning med tyngder och sånt. Jag  har aldrig tidigare haft svårt att gå av trötthet, nu har jag upplevt det. Jag och Vera höll på att ramla i trappan när vi skulle gå från Forsgrénska, hahah.
Har också varit på KAP teater, det var roligt. Förra gången så tyckte jag tyvärr inte det så jag är nöjd att jag är nöjd, om man kan säga så. En annan sak jag har gjort idag är att träffa Ninas(/min grannes/mammas kompis) hund som heter Zita, imorgon ska jag kanske gå på långpromenad med henne (om träningsvärken tillåter förstås).

Jag saknar att ha en hund, jag saknar Mira. Som om det inte vore sorgligt nog att förlora någon så gör sig sorgen påmind då och då, mer och mer sällan ju längre tiden går. För mig kan det handla om att någon pratar om något som Mira brukade göra som jag har glömt bort. När något sånt händer känns det som att man förlorar ytterligare en bit av den man älskar. Jag älskar min kära Mira, gumman, och det kommer jag alltid att göra.



















Puss, godnatt

xxx, Lily

1 comment:

  1. Sv: Jag kan knappt ta på mig skorna för då värker magen så mycket! :S
    Ja jag har börjat kolla på SatC2 ;)

    ReplyDelete